Quantcast

Jump to content


Photo

Ok this is embarassing.....


  • This topic is locked This topic is locked
89 replies to this topic

#51 Strategist

Strategist
  • Sadmin


  • 9,489 posts


Users Awards

Posted 12 March 2011 - 08:29 PM

haha im sure you could make wonderful lamingtons Boggy :D and yeah im still gutted lisa but im over it ;)

#52 Mahas

Mahas

  • 503 posts

Posted 12 March 2011 - 08:41 PM

Oh well, xD Hey Strat xD

#53 Strategist

Strategist
  • Sadmin


  • 9,489 posts


Users Awards

Posted 12 March 2011 - 10:59 PM

Hey Maha ;)

#54 Domehades

Domehades
  • 31 posts

Posted 13 March 2011 - 07:33 AM

dude, its never too old to play. im a year younger then u LOL

#55 Narna

Narna
  • 361 posts


Users Awards

Posted 13 March 2011 - 01:56 PM

Someone said something about lamingtons? :)

#56 Blues

Blues
  • 12 posts

Posted 13 March 2011 - 11:51 PM

Just thought I'd read back as I found out Mike is another Aussie.
And I must mention, I live on the West Coast, close to the south of the west coast and I found a scorpion in my house the other day.
Not the best thing to come across at 1am in the morning as you're running to the kitchen to make your 6 month old a bottle.
Spiders are great. Sharks are too... It's those pesky Koala's and drop-bears you have to look out for :)

#57 Strategist

Strategist
  • Sadmin


  • 9,489 posts


Users Awards

Posted 14 March 2011 - 12:21 AM

I found a scorpion in my house the other day.
Not the best thing to come across at 1am in the morning as you're running to the kitchen to make your 6 month old a bottle.
Spiders are great. Sharks are too... It's those pesky Koala's and drop-bears you have to look out for :)


No i agree scorpions in ya house would be pretty shitty haha. Good thing we dont get em here where i live. Spiders and sharks i love with a passion. I havent got a problem with them whatsoever, as long as they keep to themselves.... haha

Those bloody drop bears though........ fuck ya gotta watch out for them ;) (yet another stereotypical thing that other countries have invented)

Edited by Strategist, 14 March 2011 - 12:21 AM.


#58 Tarabyte

Tarabyte
  • 230 posts

Posted 14 March 2011 - 12:32 AM

Those bloody drop bears though........ fuck ya gotta watch out for them ;) (yet another stereotypical thing that other countries have invented)


But then you guys ran with it. I remember seeing information on "protecting yourself from drop bears" on a real Australian tourism site.

Ever read any of the Discworld novels by Terry Pratchett? Particularly The Last Continent? Posted Image

#59 Strategist

Strategist
  • Sadmin


  • 9,489 posts


Users Awards

Posted 14 March 2011 - 01:12 AM

haha yeah we tend to go along with it regardless of the outcomes lol

Nah cant say i have read any of pratchetts books. Ive seen the discworld show on tv before though i think.

#60 soul__stealer

soul__stealer
  • 5 posts

Posted 14 March 2011 - 05:32 PM

We go along with it because it's funny as all fuck to see American soldiers walking around during war games with vegemite smeared across their faces because drop bears can't stand the smell or taste of it.

But tbh they are nothing compared to the rare but deadly hoop snake.

Edited by soul__stealer, 14 March 2011 - 05:35 PM.


#61 Strategist

Strategist
  • Sadmin


  • 9,489 posts


Users Awards

Posted 14 March 2011 - 08:42 PM

We go along with it because it's funny as all fuck to see American soldiers walking around during war games with vegemite smeared across their faces because drop bears can't stand the smell or taste of it.

But tbh they are nothing compared to the rare but deadly hoop snake.


haha yeah its funny as hell hey Soul :)

oh yeah and that hoop snake.... better watch out for those for sure ;)

#62 exclaim

exclaim
  • 69 posts

Posted 17 March 2011 - 08:20 PM

Wow! This intro is huge! Welcome To The Matrix Neo!

#63 Strategist

Strategist
  • Sadmin


  • 9,489 posts


Users Awards

Posted 17 March 2011 - 08:43 PM

Its coz im 1337 mate ;) haha

nah seriously... thanks for the welcome i guess :)

#64 Gen

Gen
  • 1,868 posts

Posted 17 March 2011 - 10:24 PM

You still owe me a lamington... (No coconut on it, please)

#65 Strategist

Strategist
  • Sadmin


  • 9,489 posts


Users Awards

Posted 17 March 2011 - 10:39 PM

haha ill have to get ya the recipe mate. Not hard to make em :) Dont know how long theyd last if i sent em over via post haha

#66 Narna

Narna
  • 361 posts


Users Awards

Posted 17 March 2011 - 11:28 PM

You still owe me a lamington... (No coconut on it, please)


Lamingtons aren't lamingtons if they don't have coconut on it...

#67 Strategist

Strategist
  • Sadmin


  • 9,489 posts


Users Awards

Posted 17 March 2011 - 11:39 PM

Lamingtons aren't lamingtons if they don't have coconut on it...


^^^^

This

Youre not a man if ya dont have no coconut on ya fukn lamingtons mate ;)

#68 soul__stealer

soul__stealer
  • 5 posts

Posted 18 March 2011 - 01:19 AM

^^^^

This

Youre not a man if ya dont have no coconut on ya fukn lamingtons mate ;)

I 3rd this statement.



It would simply be a chocolate coated sponge cake if it had no coconut on it... :|

#69 Strategist

Strategist
  • Sadmin


  • 9,489 posts


Users Awards

Posted 18 March 2011 - 01:24 AM

yeah thats it hey Soul. The coconut MAKES the lamington for sure

#70 Gen

Gen
  • 1,868 posts

Posted 19 March 2011 - 08:26 AM

But I can't eat coconut =(. They make me sick... Still, that lamington seemed soooo tasty =(

#71 Boggart

Boggart
  • Professional Napper

  • 7,981 posts


Users Awards

Posted 19 March 2011 - 10:50 AM

But I can't eat coconut =(. They make me sick... Still, that lamington seemed soooo tasty =(


I agree. coconut isn't very yummy :( I'll make a batch of orange chocolate lamingtons and send you some (and some to Strat, to replace the one Jayson stole).

#72 Jesi

Jesi
  • 95 posts

Posted 19 March 2011 - 11:52 AM

This whole thread was amazing to read! :) So entertaining, I couldnt turn away!
It was like a perfect book :)

Welcome to neocodex, although I'm probably even more new then you are :)

#73 vurty

vurty
  • 208 posts

Posted 22 March 2011 - 09:47 PM

better late than never!

#74 Strategist

Strategist
  • Sadmin


  • 9,489 posts


Users Awards

Posted 22 May 2014 - 12:50 AM

GRAVEDIG OF THE DECADE! (ok maybe not, but since @Bone did it to @Nymh's intro thread, I'ma follow suit ;)



#75 Leeroy

Leeroy
  • 272 posts


Users Awards

Posted 22 May 2014 - 01:05 AM

wow man. welcome to neocodex! *3 years late for me*

 

still when you look back, and then now, ure kid is 4 1/2 now!  :lol2:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users