Quantcast

Jump to content


Photo

Half Price Day official topic


  • Please log in to reply
173 replies to this topic

#26 Blippety

Blippety
  • I Want to Lick Adam's Teeth

  • 137 posts


Users Awards

Posted 03 February 2013 - 01:54 AM

That sucks, especially on HPD. 

She does it on purpose. She knows it's HPD, she does it so I'll rage at her and then later she can bring it up in front of our friends. 

...LIKE I GIVE A FUCK, JUST GIVE ME THE INTERNET!!!!  :fyou:



#27 KingHeisenberg

KingHeisenberg
  • 93 posts

Posted 03 February 2013 - 01:55 AM

lol



#28 Nalah

Nalah
  • Can't hug every cat

  • 553 posts


Users Awards

Posted 03 February 2013 - 01:57 AM

 My stupid housemate apparently NEEDS to download AND stream on our already testy line right at this second. I'm going to stab her.

 

 

My brother is on YouTube, and our internet sucks as well, so I totally feel for you D: The last time I tried speedtesting, it crashed halfway through xD *cries*

 

 

Anyway, since the AB was kinda missing everything, I've now moved on to semi-legit restocking, and I've gotten a few more things now :D


Edited by Nalah, 03 February 2013 - 01:58 AM.


#29 Blippety

Blippety
  • I Want to Lick Adam's Teeth

  • 137 posts


Users Awards

Posted 03 February 2013 - 02:00 AM

My brother is on YouTube, and our internet sucks as well, so I totally feel for you D: The last time I tried speedtesting, it crashed halfway through xD *cries*

 

 

Anyway, since the AB was kinda missing everything, I've now moved on to semi-legit restocking, and I've gotten a few more things now :D

Oh, sweet jesus! I know that feel! I haven't played WoW in MOOOONTHS! Blargh! Grats on items! :3



#30 Strategist

Strategist
  • Sadmin


  • 9,489 posts


Users Awards

Posted 03 February 2013 - 02:00 AM

Just missed a 700K Stamp. :crybaby:

 

 

Torakor stamp? :( me too

 

But I managed to get a 1.5mill stamp just before that :p



#31 KingHeisenberg

KingHeisenberg
  • 93 posts

Posted 03 February 2013 - 02:00 AM

 I've now moved on to semi-legit restocking, and I've gotten a few more things now :D

What is semi legit rsing?



#32 Claws

Claws
  • 217 posts

Posted 03 February 2013 - 02:02 AM

Torakor stamp? :( me too

 

But I managed to get a 1.5mill stamp just before that :p

Yeah. :(

OMG, I hate you. :reaper:



#33 Nalah

Nalah
  • Can't hug every cat

  • 553 posts


Users Awards

Posted 03 February 2013 - 02:05 AM

What is semi legit rsing?

 

 

I'm actually buying the items on the Neo site, but I'm using a program from here that refreshes for you, and opens a window when the shop restocks, beacause I don't have a the patience for refreshing in a shop for ages :p

 

All credits to Neoquest ^_^



#34 KingHeisenberg

KingHeisenberg
  • 93 posts

Posted 03 February 2013 - 02:07 AM

Oh...I'm way too lazy for that.. I suck at rsing. I'd rather just click a button and go play tf2. :lol:



#35 Claws

Claws
  • 217 posts

Posted 03 February 2013 - 02:10 AM

If only my computer was connected to the main modem. The connection would be so much faster. Instead I'm stuck using Wi-Fi. :/



#36 Blippety

Blippety
  • I Want to Lick Adam's Teeth

  • 137 posts


Users Awards

Posted 03 February 2013 - 02:11 AM

If only my computer was connected to the main modem. The connection would be so much faster. Instead I'm stuck using Wi-Fi. :/

Oh, sweet jesus! How come!?!?!?



#37 KingHeisenberg

KingHeisenberg
  • 93 posts

Posted 03 February 2013 - 02:15 AM

Hey, at least you're advanced.



4 items in stamps, it's still not rsing.



#38 Claws

Claws
  • 217 posts

Posted 03 February 2013 - 02:17 AM

Oh, sweet jesus! How come!?!?!?

No port for me to connect to in my room. :(

So my brother gets it since it's in his, thank god he's no home right now and I'm the only one using it. I can sympathise with you on the roommate thing.

 

Hey, at least you're advanced.

True. :p But why aren't you?



Making a bid and getting the stupid maintenance petri. Neo needs to work out it's glitches.



#39 KingHeisenberg

KingHeisenberg
  • 93 posts

Posted 03 February 2013 - 02:20 AM

I gots no monies.



Making a bid and getting the stupid maintenance petri. Neo needs to work out it's glitches.

 



Every. Single. Time.




#40 Nalah

Nalah
  • Can't hug every cat

  • 553 posts


Users Awards

Posted 03 February 2013 - 02:22 AM

4 items in stamps, it's still not rsing.

 

 

Neithers Mystical Surroundings :c

 

 

 

Making a bid and getting the stupid maintenance petri. Neo needs to work out it's glitches.

 

Me too -.- And I know if I walk away from the computer, it will refresh on me. So getting a snack must wait :/


Edited by Nalah, 03 February 2013 - 02:23 AM.


#41 Claws

Claws
  • 217 posts

Posted 03 February 2013 - 02:23 AM

You guys that are (semi) legit restocking should use Adblock at the same time, it's what I'm doing. It makes life easier, especially in stamps where everything looks the same.



#42 Nalah

Nalah
  • Can't hug every cat

  • 553 posts


Users Awards

Posted 03 February 2013 - 02:27 AM

You guys that are (semi) legit restocking should use Adblock at the same time, it's what I'm doing. It makes life easier, especially in stamps where everything looks the same.

 

To block specific pictures? Its a good idea, I tried it once and it annoyed me though. Although I got rid of almost everything that wasn't neccessary; all the header/footer images, pet image xD



#43 KingHeisenberg

KingHeisenberg
  • 93 posts

Posted 03 February 2013 - 02:28 AM

Have any of you tried pharm yet?



#44 Claws

Claws
  • 217 posts

Posted 03 February 2013 - 02:30 AM

To block specific pictures? Its a good idea, I tried it once and it annoyed me though. Although I got rid of almost everything that wasn't neccessary; all the header/footer images, pet image xD

lol Yeah, it makes life easier for me.



Have any of you tried pharm yet?

Nope, I've never tried Pharm.



#45 KingHeisenberg

KingHeisenberg
  • 93 posts

Posted 03 February 2013 - 02:33 AM

Nope, I've never tried Pharm.

:o  :o  :o  :o  :o  :o  :o  Pharm is great for new accounts. Extra thick goggles ftw!



#46 Blippety

Blippety
  • I Want to Lick Adam's Teeth

  • 137 posts


Users Awards

Posted 03 February 2013 - 02:34 AM

No port for me to connect to in my room. :(

So my brother gets it since it's in his, thank god he's no home right now and I'm the only one using it. I can sympathise with you on the roommate thing.

You should just buy a 10-50m Cat5 and run it through the house, it's what I do! The modem is on the other side of the house so I just wind it around all the skirting boards XD.

 

 

Have any of you tried pharm yet?

As in.. the pharmacy? Or some other phrase I don't know? Haha. If it's the former, I'm there... it's barely rsing >.>



#47 KingHeisenberg

KingHeisenberg
  • 93 posts

Posted 03 February 2013 - 02:34 AM

Yeah, pharmacy.



#48 Claws

Claws
  • 217 posts

Posted 03 February 2013 - 02:41 AM

Only 3 items in stamps. It better be a good restock.



#49 Strategist

Strategist
  • Sadmin


  • 9,489 posts


Users Awards

Posted 03 February 2013 - 02:42 AM

Only 3 items in stamps. It better be a good restock.

 

 

I know right? Fingers crossed :D



#50 KingHeisenberg

KingHeisenberg
  • 93 posts

Posted 03 February 2013 - 02:48 AM

2 now




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users