Quantcast

Jump to content


Photo

Hello people :)


  • Please log in to reply
86 replies to this topic

#26 ArticTheTiger

ArticTheTiger
  • 1,314 posts

Posted 20 October 2009 - 06:00 AM

<br /><br /><br />

Lol i agree! But dont worry, i kno its only a joke hehe, i blame it on my hair colour anyway lol ^_^


Seemingly Georgina has the power of BBcode to HTML conversion O:

haha, its good to always have something to blame :)

#27 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4,317 posts


Users Awards

Posted 20 October 2009 - 06:13 AM

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

#28 ArticTheTiger

ArticTheTiger
  • 1,314 posts

Posted 20 October 2009 - 06:15 AM

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*


I am glad I amuse you so well :)

#29 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4,317 posts


Users Awards

Posted 20 October 2009 - 06:18 AM

yes you did, thx ^^

#30 ArticTheTiger

ArticTheTiger
  • 1,314 posts

Posted 20 October 2009 - 06:20 AM

yes you did, thx ^^


haha :) I feel like I'll be part of this community for a LOOOONNNGG time :)

I decided to try and make a different view of my avi :)
http://img12.imagesh.../lazorbella.jpg

I know its crap but this is a 5 minute shoop for general lols

Edited by ArticTheTiger, 20 October 2009 - 07:18 AM.


#31 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4,317 posts


Users Awards

Posted 20 October 2009 - 10:02 AM

XD nice! I love your dogs 'eyes' !

#32 ArticTheTiger

ArticTheTiger
  • 1,314 posts

Posted 20 October 2009 - 10:11 AM

XD nice! I love your dogs 'eyes' !


hah thanks XD it was actually a joke from the previous page of this thread o.o XD

#33 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4,317 posts


Users Awards

Posted 20 October 2009 - 12:57 PM

I know, I know, but on this picture they are shown to advantage much better ;)

Edited by onlyme, 20 October 2009 - 12:57 PM.


#34 ArticTheTiger

ArticTheTiger
  • 1,314 posts

Posted 20 October 2009 - 01:00 PM

I know, I know, but on this picture they are shown to advantage much better ;)


Hah thanks XD I made it into a navsig too ^^ with working buttons :3

#35 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4,317 posts


Users Awards

Posted 20 October 2009 - 01:38 PM

yeah, I just see, pretty cool!

#36 ArticTheTiger

ArticTheTiger
  • 1,314 posts

Posted 20 October 2009 - 01:47 PM

Thank you :) its always nice getting compliments XD

#37 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4,317 posts


Users Awards

Posted 20 October 2009 - 02:37 PM

give credit where credit is due ;)

#38 ArticTheTiger

ArticTheTiger
  • 1,314 posts

Posted 20 October 2009 - 02:40 PM

give credit where credit is due ;)


haha :p omg top poster today with 156 posts x.x... that's a lot of posts XD

#39 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4,317 posts


Users Awards

Posted 20 October 2009 - 02:41 PM

XD yes it is! but I did a lot, too, not as much as uni and you, but I'm happy about ^^

#40 ArticTheTiger

ArticTheTiger
  • 1,314 posts

Posted 20 October 2009 - 02:42 PM

XD yes it is! but I did a lot, too, not as much as uni and you, but I'm happy about ^^


haha, well.. after all this posting I feel like part of this community... plus I feel like I gained some friends.. :) we've been talking like... all day :)

#41 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4,317 posts


Users Awards

Posted 20 October 2009 - 02:50 PM

hehe, I think, so, too! haven't had so much fun here before... and not so many posts at a single day ^^

#42 ArticTheTiger

ArticTheTiger
  • 1,314 posts

Posted 20 October 2009 - 02:51 PM

hehe, I think, so, too! haven't had so much fun here before... and not so many posts at a single day ^^


haha, that's important too :p will you be here tomorrow? XD

#43 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4,317 posts


Users Awards

Posted 20 October 2009 - 02:55 PM

^^ I'm sure I will. the weather is ugly and cold here in germany and I have nothing to do but sitting in front of my pc all day.

#44 ArticTheTiger

ArticTheTiger
  • 1,314 posts

Posted 20 October 2009 - 02:57 PM

^^ I'm sure I will. the weather is ugly and cold here in germany and I have nothing to do but sitting in front of my pc all day.


its cold here aswell, but I'll be fine with my sweater XD

#45 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4,317 posts


Users Awards

Posted 20 October 2009 - 02:59 PM

and I'm with my big, fat cat. It's better than every hot-water bottle!

#46 ArticTheTiger

ArticTheTiger
  • 1,314 posts

Posted 20 October 2009 - 03:00 PM

and I'm with my big, fat cat. It's better than every hot-water bottle!


I love cats :) I got 2, the one in my profile pic, and a grey one, and a dog, which is snoring now XD

#47 unigirl

unigirl
  • 513 posts

Posted 20 October 2009 - 03:00 PM

haha, well.. after all this posting I feel like part of this community... plus I feel like I gained some friends.. :) we've been talking like... all day :)



hehe, I think, so, too! haven't had so much fun here before... and not so many posts at a single day ^^

Absolutly agree with you both. It was really fun today =) Always good to get to know kind new people :)

#48 ArticTheTiger

ArticTheTiger
  • 1,314 posts

Posted 20 October 2009 - 03:02 PM

Absolutly agree with you both. It was really fun today =) Always good to get to know kind new people :)


lol you found the hideout XD jk jk

#49 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4,317 posts


Users Awards

Posted 20 October 2009 - 03:09 PM

^^ I sent her what you wrote about making new friends here, by icq, because I found it so cute XD and so she came here.

well, I have three cats and a dog living with me. It were much more a year ago, but some of them sadly died. In the moment there is one male cat, the one sleeping on my legs right now. he's black with a bit of white and really huge XD I adopted him five years ago from sanctuary when he was totaly naked because of mental-health problems. spent lots of years to make him feel better, but now we're the best friends on earth! then there are two female cats, grandma and grandchild ^^ both grey. the dog is black and very long haired. and btw, I'm very active in animal protection so I never have too little pets around me ^^

Edited by onlyme, 20 October 2009 - 03:10 PM.


#50 ArticTheTiger

ArticTheTiger
  • 1,314 posts

Posted 20 October 2009 - 03:11 PM

^^ I sent her what you wrote about making new friends here, by icq, because I found it so cute XD and so she came here.

well, I have three cats and a dog living with me. It were much more a year ago, but some of them sadly died. In the moment there is one male cat, the one sleeping on my legs right now. he's black with a bit of white and really huge XD I adopted him five years ago from sactuary when he was totaly naked because of mental-health problems. spent lots of years to make him feel better, but now we're the best friends on earth! then there are two female cats, grandma and grandchild ^^ both grey. the dog is black and very long haired. and btw, I'm very active in animal protection so I never have too little pets around me ^^


that's good! me and my girlfriend both are really involved in animal rights, we believe they should have the same treatment as humans.


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users