Quantcast

Jump to content


Photo

What type of music do you listen to?


  • Please log in to reply
126 replies to this topic

#51 EzioAuditore

EzioAuditore
  • 246 posts

Posted 16 August 2010 - 10:59 AM

I listen to mostly Post-Hardcore/Metalcore, but I also listen to hip-hop, dubstep and techno. I don't like most of the shit that is on the radio because it's too overplayed. And I used to listen to Linkin Park, but their new stuff just isn't the same.

#52 Xcisor

Xcisor
  • 207 posts

Posted 23 August 2010 - 04:02 PM

Classical. Rap. Techno. Hippy Music. Classical Rock. Soul. I'm open to anything but country.

#53 flashraven

flashraven
  • 552 posts


Users Awards

Posted 09 September 2010 - 05:47 PM

jap songs all the way ^^



k-pop,c-pop,j-pop :D



*Five five*Posted Image


I listen to J-pop and K-pop very often. I also like easy listening music because I feel relaxed.


J-pop yes, but I'm somewhat biased towards k-pop as I thought they are a lil too...nonsensical? No offense though haha.

Anime Music.

Those background music during touching moments.


Lol. Those are normally snippets from epic ballads.




#54 iloveorange

iloveorange
  • 90 posts

Posted 20 September 2010 - 05:26 PM

anything fast paced, clear lyrics. Thanks for asking!

#55 Gee

Gee
  • 498 posts

Posted 21 September 2010 - 10:38 AM

Indie, Classical, Soft Rock, Ballads, Pop..

#56 skinnjazz

skinnjazz
  • 56 posts

Posted 21 September 2010 - 12:50 PM

post-alternative ska punk... ska, alternative rock, classical & jazz.

#57 Ziz

Ziz
  • 936 posts

Posted 21 September 2010 - 03:45 PM

Any kind of rock and a little of electronic.

#58 heaplay

heaplay
  • 64 posts

Posted 24 September 2010 - 05:10 AM

Rock and Roll Never Die !!!

#59 sircomflix

sircomflix
  • 461 posts

Posted 27 September 2010 - 10:19 AM

Indie, baroque, classical, soft rock and ballads mostly.

Trance, euro, rap, r&b and pop every now and then.

#60 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4,318 posts


Users Awards

Posted 29 September 2010 - 12:12 PM

i listen to music... i like...

#61 luvsmyncis

luvsmyncis
  • I have no friends.

  • 6,724 posts


Users Awards

Posted 30 September 2010 - 07:18 AM

i listen to music... i like...


Oh yeah? I only listen to music I HATE. Then I get really angry and do something mean, like I steal toilet paper out of public restrooms, so the next person to go in there has nothing to wipe their ass with.

#62 Milodar

Milodar
  • 156 posts

Posted 30 September 2010 - 07:22 AM

I mostly listen to what you could probably label, for the most part, indie/alternative rock, but I also like a fair amount of ska punk, punk, post-punk, and occasionally a few other forms of rock.

#63 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4,318 posts


Users Awards

Posted 30 September 2010 - 08:42 AM

Oh yeah? I only listen to music I HATE. Then I get really angry and do something mean, like I steal toilet paper out of public restrooms, so the next person to go in there has nothing to wipe their ass with.



fuck it was you!!!!

#64 lukasdarkangel

lukasdarkangel
  • 20 posts

Posted 01 October 2010 - 06:30 AM

Pop,eletronica,indie,gothic metal and new age for relaxing...

I'm little bit ecletic :thumbsup:

#65 robgill

robgill
  • 0 posts

Posted 04 October 2010 - 01:53 PM

Mostly just 90's grunge and alt. I also like some east coast hip-hop (Nas, Jay-Z, Rakim) but not a whole lot.

#66 MsRose

MsRose
  • 664 posts


Users Awards

Posted 07 October 2010 - 06:59 AM

anywhere from....


toooo...



lmao. I'm an odd one.

#67 Elindoril

Elindoril
  • Weeaboo Trash

  • 9,012 posts


Users Awards

Posted 07 October 2010 - 07:10 AM

k-pop,c-pop,j-pop :D

Anime Music.

Those background music during touching moments.

I listen to J-pop and K-pop very often. I also like easy listening music because I feel relaxed.

I don't care how old these posts are...

WEEABOOS, WEEABOOS EVERYWHERE.

I like to listen to Asian music too, but damn, my favorite artist is at least someone from the same Continent I live in: Weird Al Yankovic.

#68 coqs

coqs
  • 200 posts

Posted 07 October 2010 - 10:02 AM

I like electronica and trance

#69 Derriere

Derriere
  • The Black Guy

  • 683 posts

Posted 07 October 2010 - 10:10 AM

I don't care how old these posts are...

WEEABOOS, WEEABOOS EVERYWHERE.

I like to listen to Asian music too, but damn, my favorite artist is at least someone from the same Continent I live in: Weird Al Yankovic.


Damn patriots these days.


Btw; anything from rap/rnb/hiphop to punk/rock to country to classics. :D

#70 Elindoril

Elindoril
  • Weeaboo Trash

  • 9,012 posts


Users Awards

Posted 07 October 2010 - 10:17 AM

Damn patriots these days.

Just how am I a patriot, per say?

#71 orangejuice

orangejuice
  • 15 posts

Posted 15 October 2010 - 10:52 PM

Metal, rock, dubstep & rap are the main genres I listen to.

#72 BERRIES

BERRIES
  • 232 posts

Posted 20 December 2010 - 10:41 AM

Pop, K-Pop, Acoustic, almost anything that has a catchy tune. (:

#73 Nubge

Nubge
  • 234 posts

Posted 20 December 2010 - 02:37 PM

I listen to a lot of music type, but the Metal and those like Metal dislike me, but I dont hate them. I just Hate Tokyo Hotel haha

#74 Whyumad

Whyumad
  • 457 posts

Posted 20 December 2010 - 11:57 PM

What genres of music do you listen to?


Rap, Rock, Pop, Techno (DUBSTEP), and Chill? (not sure how to describe those ones)

#75 Dichromate

Dichromate
  • 277 posts

Posted 21 December 2010 - 12:11 AM

You know those music they play in churches and epic battle scenes? The kind that go OOOOOOOOooooOOOOooo?
Yeah. That.
Alternatively, most of the stuff from this video game Ar Tonelico, because they're pretty much OOO-ish too.


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users