Quantcast

Jump to content


anewvision

Member Since 27 Nov 2010
Offline Last Active May 27 2018 08:11 PM

Profile Feed

Photo

anewvision

Organic coconut milk ingredients: Coconut paste, filtered water.... What the fuck is paste?!?! Is that how God makes it when he puts it in the coconuts?!?? Funny.. doesn't taste like it
Mar 02 2018 01:37 PM
  • NulVote's Photo
    NulVote
    Those requesting gluten-free are free to suck on toe jam. My cake, my wedding, my gluten tasty and fluffy chocolate almond glutten laden butt fattening cake.
    Mar 02 2018 02:38 PM
  • Ladida's Photo
    Ladida
    Adding to what @CrazyDaughter said, I'm guessing they mashed the coconut meat into paste to squeeze all the milk out. Not that the paste is still in the milk lol. At least I hope that it isn't! Usually we grate the coconut and then squeeze it to get the milk out, but I never thought of calling that paste.
    Mar 02 2018 04:35 PM
  • anewvision's Photo
    anewvision
    Oh God, I wish I could +rep status replies lol
    Mar 02 2018 08:27 PM
Photo
Photo

anewvision

Oh my goodness, FFQ for the 3rd time!
Nov 30 2017 01:34 PM
  • jaredyne's Photo
    jaredyne
    Dang, lucky!
    Nov 30 2017 04:31 PM
  • UnicornSoulX's Photo
    UnicornSoulX
    I had 4 in one month earlier this year! That's how I got all my mutant pets! Hoping to get another one soon so I can make my acara mutant!
    Nov 30 2017 04:41 PM
Photo

anewvision

I just got a BGC and fed it to the Grarrl instead of equipping lolol omg... I need to sleep xD
Nov 25 2017 12:42 AM
  • Strategist's Photo
    Strategist
    .... oh dear :/ unlucky
    Nov 25 2017 01:23 PM
  • anewvision's Photo
    anewvision
    It happens :) it's just neopets, after all :P
    Nov 25 2017 02:23 PM
  • Futurama's Photo
    Futurama
    HAHA
    Nov 26 2017 05:17 PM
Photo

anewvision

When you go to check on your shells you made 4 years ago and half of them are hijaked+frozen... ohh... I feel sick T_T
Nov 06 2017 03:01 PM
  • Amethyst's Photo
    Amethyst
    Happens more often than you think
    Nov 06 2017 07:47 PM
  • anewvision's Photo
    anewvision
    Oh ya, someone was crafty enough to go into the email I created for it (it had the same name and password) and use it! I could see they opened a ticket to try to get the account back... buuut it didn't work out :D hahaha
    Nov 07 2017 12:47 AM
  • Liesa's Photo
    Liesa
    Wow people suck man :(
    Nov 07 2017 12:56 AM
Photo

anewvision

Spa day :3 was lovely! (needed to rid myself of the alcohol somehow)
Jan 02 2017 01:17 PM
  • UnicornSoulX's Photo
    UnicornSoulX
    omg lol!
    Jan 02 2017 01:26 PM
  • anewvision's Photo
    anewvision
    It's been a loooong holiday lol lots of aspirin!
    Jan 02 2017 01:46 PM
Photo
Photo
Photo

anewvision

Happy Christmas loves <3
Dec 22 2016 11:00 PM
Photo

anewvision

Well Hello... it's been a while
May 25 2016 02:41 PM