Quantcast

Jump to content


Rainie

Member Since 21 Apr 2011
Offline Last Active Apr 07 2017 08:47 AM

Profile Feed

Photo

RainieTurnip

Did this ever happen btw? ;)
Jun 06 2016 02:48 PM
Photo

RomyRainie

Holy shit. You're actually back. Long time no see. :P
Jun 06 2016 01:16 PM
  • Rainie's Photo
    Rainie
    LOL~ I'm not sure haha ^^ I think I might make another account and just play casually; I probably have a bunch of old shells lying around but I can't remember any of their names/emails for the life of me lolol

    I'm studying finance at NYU! &oo~ that's great to hear ^^ I should probably be working over the summer but I think I'm just gonna be a bum this time LOL

    The weather is so crazy here btw ;__; It was still SNOWING last month, thundering and raining just yesterday, and today it's over 90 degrees Fahrenheit fml ._.
    Jun 08 2016 08:02 AM
  • Romy's Photo
    Romy
    You don't have to play Neo to stay. :P I hardly ever sign in anymore.

    Holy shit. Finance? NYU? That's amazing. How'd you get into that?

    At least you have freaking weather dude. Here in LA it's either sunny, slightly cloudy, very sunny and super sunny. I actually don't remember the last time I saw snow.
    Jun 08 2016 11:32 AM
  • Romy's Photo
    Romy
    I'll trade you haha.
    Jun 08 2016 11:32 AM
Photo

RainieTurnip

TURNIPPPPPPP <33~
Jun 06 2016 01:08 PM
  • Rainie's Photo
    Rainie
    Babe~!♥♥
    I've been great haha ^^~ (if we ignore the sweltering heat where I am..) How about you? <3
    Do you still play neo? :o
    Jun 06 2016 02:38 PM
  • Turnip's Photo
    Turnip
    awww gosh, hopefully we won't melt away thanks to all this heat D: i'm glad you've been doing well though~
    and i'm good too!! me and @Elindoril are dating and now i'm living in canada with him!! everything is awesome!!

    and not toooo much, i just check and see what's happening on there nowadays hahah :P
    Jun 06 2016 03:03 PM
  • Rainie's Photo
    Rainie
    Omg~!! That sounds great!! I'm so happy for you ♥♥
    I swear if Hilary or Trump get elected I'm gonna move to Canada also ._.

    &oo~ I think I might start playing casually again also ^^~ (PM me your username?♥)
    Jun 08 2016 08:04 AM
Photo

RainieRomy

Your display name history is insane
Jun 06 2016 01:07 PM
Photo
Photo

Rainie

Does anybody want a BN Pirate Krawk~?
Dec 12 2012 03:04 PM
  • PinkRainbows's Photo
    PinkRainbows
    depends ouo
    Dec 12 2012 03:05 PM
  • Rainie's Photo
    Rainie
    I pounded it and it's stuck cx ~
    Dec 12 2012 03:06 PM
  • PinkRainbows's Photo
    PinkRainbows
    XD pm name C: ?
    Dec 12 2012 03:06 PM
Photo

RainieTurnip

Oh you like Kimberley~? o:
Sep 01 2012 09:00 AM
  • Rainie's Photo
    Rainie
    With Chinese music I prefer Linda Chung & Twins cx
    Sep 01 2012 09:00 AM
Photo
Photo

RainieCuddlyOnew

Onew is totally awesomesauce ^u^ ~!
Aug 28 2012 05:32 PM
Photo

Rainie

I need an Ivysaur translator >x< ~
Aug 28 2012 07:06 AM
  • Yung's Photo
    Yung
    So translate the Spanish to English? Then you can understand Pikachuu.
    Aug 28 2012 08:06 AM
  • Khaligula's Photo
    Khaligula
    k pendejada lol
    Aug 28 2012 11:40 AM
  • Romy's Photo
    Romy
    Who are you calling a pubic hair?
    Aug 28 2012 11:55 AM