Quantcast

Jump to content


Photo

Guess Who?


  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#26 Maha

Maha
  • haha

  • 1,035 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 08:59 AM

:(

....fixed >_> happy? HAPPY!?!!? D:



#27 Katya

Katya
  • cougar slut

  • 6,850 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 09:00 AM

@Prisca O_o

 

Now I'm afraid of posting. D: because mine english is suck really bad!


Edited by athayde, 20 May 2014 - 09:01 AM.


#28 Kate

Kate
  • 🐟🐳


  • 7,353 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 09:01 AM

@Prisca O_o

 

Now I'm afraid of posting. D: because mine english is suck really bad!

My English sucks really bad! *** 

:p



#29 Prisca

Prisca
  • Clouded Liberty


  • 2,383 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 09:01 AM

....fixed >_> happy? HAPPY!?!!? D:

hahaha. i'm sorry... sending you love now!!  :wub:  :heart:



#30 Katya

Katya
  • cougar slut

  • 6,850 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 09:02 AM

@Maha, if you're going to worry about something, worry about your MIA vacuum cleaner. :p


My English sucks really bad! *** 

:p

 

How sure is you?



#31 Prisca

Prisca
  • Clouded Liberty


  • 2,383 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 09:03 AM

@Prisca O_o

 

Now I'm afraid of posting. D: because mine english is suck really bad!

 

My English sucks really bad! *** 

:p

 

lol. Mine is two... i had an inkling, but had too double check with somewon. ;)



#32 Maha

Maha
  • haha

  • 1,035 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 09:06 AM

@Prisca I trust you'll be signing up :)?



#33 Katya

Katya
  • cougar slut

  • 6,850 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 09:07 AM

Everyone should sign up.

I mean... GAMES. PRIZES. FUN.



#34 Maha

Maha
  • haha

  • 1,035 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 09:09 AM

Everyone should sign up.

I mean... GAMES. PRIZES. FUN.

 

Haha!! I hope everyone does, or a bunch do because I seriously don't wanna put these great prizes to waste... 

Though if it works out well and people would love another round, the prizes will most likely be different a worth a bit less, Unless they want better prizes, then they will have to wait awhile for my funds to go up a bit xD



#35 Prisca

Prisca
  • Clouded Liberty


  • 2,383 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 09:10 AM

@Prisca I trust you'll be signing up :)?

Oh yes, only i stink at these! My educated guess is about as good as my bind guess lol. Still, be in it to win it :D

 

Thanks for hosting :)



#36 Maha

Maha
  • haha

  • 1,035 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 09:12 AM

Oh yes, only i stink at these! My educated guess is about as good as my bind guess lol. Still, be in it to win it :D

 

Thanks for hosting :)

 

Well @ Prisca even if you don't place 1st, 2nd or 3rd and still manage to guess correct you'll win something anyway :D Who knows, you might just get a lucky guess!



#37 Katya

Katya
  • cougar slut

  • 6,850 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 09:13 AM

I don't see us that much exigent. Throw us anything and we'll be happy. Some of us do it just for the fun. :)

 

NOT ME, I LOVE MONIES. 



#38 Maha

Maha
  • haha

  • 1,035 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 09:25 AM

i'm heading to bed right now guys, get your signup pm's in!! 5 so far. 



#39 MichaelA

MichaelA
  • Very Hard to Shoot

  • 484 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 05:50 PM

im in i guess :p



#40 Stitches

Stitches
  • 282 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 06:28 PM

sure why not, sounds mildly entertaining



#41 Fikri

Fikri
  • submissive


  • 4,433 posts


Users Awards

Posted 20 May 2014 - 08:29 PM

i'll enter!!


*goes to PM @maha*



#42 Maha

Maha
  • haha

  • 1,035 posts


Users Awards

Posted 21 May 2014 - 06:35 AM

im in i guess :p

 

Don't forget to PM me to Sign up then @MichaelA


A LITTLE LESS THAN 30 MINUTES LEFT TO GET ANY LAST SIGNUPS DONE!!!

 



#43 Leeroy

Leeroy
  • 272 posts


Users Awards

Posted 21 May 2014 - 06:41 AM

sign me up! 

 

i suck at guessing stuff. my eyes go kooky trying to decipher stuff! but hey i gonna try!



#44 Maha

Maha
  • haha

  • 1,035 posts


Users Awards

Posted 21 May 2014 - 06:42 AM

sign me up! 

 

i suck at guessing stuff. my eyes go kooky trying to decipher stuff! but hey i gonna try!

 

Bah! @Leeroy PM me with a pm named "Guess Who" to signup please, so I have a list of everyone and don't lose track :)



#45 Eefi

Eefi
  • 1337 h4x0r

  • 1,613 posts


Users Awards

Posted 21 May 2014 - 06:43 AM

Um, why do you need signups? I mean, signups make sense when you do a tournament and have to match people etc. but this isn't the case.

Can't people just pm you an answer if they think they can guess it?



#46 Maha

Maha
  • haha

  • 1,035 posts


Users Awards

Posted 21 May 2014 - 06:46 AM

Um, why do you need signups? I mean, signups make sense when you do a tournament and have to match people etc. but this isn't the case.

Can't people just pm you an answer if they think they can guess it?

 

My idea was to reduce the amount of people who could possibly correctly guess... I want everyone to win 'something' which means even if a contestant doesn't come 1st 2nd or 3rd, then they still win something... 

Though if others think I should open up the event to be open to all, then I'll just have to give 3 main prizes and reserve 7 spots for the next 7 guessers who correctly guess the answer... 

 



#47 Eefi

Eefi
  • 1337 h4x0r

  • 1,613 posts


Users Awards

Posted 21 May 2014 - 06:52 AM

My idea was to reduce the amount of people who could possibly correctly guess... I want everyone to win 'something' which means even if a contestant doesn't come 1st 2nd or 3rd, then they still win something... 

Though if others think I should open up the event to be open to all, then I'll just have to give 3 main prizes and reserve 7 spots for the next 7 guessers who correctly guess the answer... 
 

I just think you'll attract more people if you opened it ^^; Also if you really wanted to award every correct guess, it doesn't have to be something expensive. Like some codestones or an armoured negg or something should be fine. It's not like you have to spend all your NP for the prizes. xD And no one would hold it against you if you just awarded the first three.



#48 Maha

Maha
  • haha

  • 1,035 posts


Users Awards

Posted 21 May 2014 - 06:54 AM

I just think you'll attract more people if you opened it ^^; Also if you really wanted to award every correct guess, it doesn't have to be something expensive. Like some codestones or an armoured negg or something should be fine. It's not like you have to spend all your NP for the prizes. xD And no one would hold it against you if you just awarded the first three.

 

That could actually be a good idea... 
 

Maybe some people would be interested in a signature/avatar offer? 



#49 Glitter

Glitter
  • 121 posts


Users Awards

Posted 21 May 2014 - 07:10 AM

Oh boy. Excited and ready! :p



#50 Maha

Maha
  • haha

  • 1,035 posts


Users Awards

Posted 21 May 2014 - 07:45 AM

LETS BEGIN!!! Get Guessing!!!!!!!! (I hope its hard enough xD)


Feel free to chat about the clue's and stuff here. Just make sure you don't collaborate via PM and remember, that 1st prize goes to the first guesser who gets it correct and so on... (IF ITS TOO HARD then I'm sure i'll end up with everyone submitting wrong guesses, I'll then add another clue and extend guesses 1 extra day and allow each of you a second guess....) Feedback is also wanted guys :3 




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users