Quantcast

Jump to content


Photo

[HELP] I'm Brazilian

brazil brazilian help abrosia

  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 Its

Its
  • 7 posts

Posted 20 October 2012 - 05:50 AM

Hi,
Sorry, I do not speak English, I'm translating this text from PT-BR to EN-USA.

I do not quite understand the abrosia, i'm user free, how to avanced user??

And another question is: Why I can never buy things? Should I use a list, right? I try to list the fresh food and never even the "miss".

Sorry for grammar mistakes, was a translated text in google translate.

#2 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4319 posts


Users Awards

Posted 20 October 2012 - 06:03 AM

I also used the Google translator:


Para se tornar um usuário avançado, você tem que quer pagar por isso, ou você precisa para começar votado dentro Isso precisa de algum tempo embora e as pessoas têm de conhecer você.

Como um usuário livre, Abrosia escolhe lojas aleatórias para você. Você deve se certificar de que você definir o seu baixo lucro. Configurá-lo para 5000NP ou assim e ser paciente, mas não exagere.

BOA SORTE!

#3 Its

Its
  • 7 posts

Posted 20 October 2012 - 06:13 AM

Thank you for the reply, I will follow your guidance, the biggest problem of all is that $ 5.00 is R$ 10.00 - it's still cheap, but I can not buy via paypal, does not accept Brazilian card credit ):


I can't understand some things of the site, please informe me know some "trick" to get get really good?

Thanked again for the reply!

#4 Nymh

Nymh
  • Keeper of Secrets

  • 4626 posts


Users Awards

Posted 20 October 2012 - 06:22 AM

This is probably horrible, I used a translator too:


Você também pode comprar avançado com NP, se você tiver alguns milhões. Alguns membros estão dispostos a comprar avançado para você se você lhes der a NP. Se você olhar para o lado direito da página da loja, explica que Steve está disposto a fazer isso, então você pode enviar mensagens a ele e ver se ele ainda está vendendo.

Além disso, temos uma lista de pessoas que são fluentes em línguas diferentes e disposto a ajudar as pessoas que não são muito bons em Inglês aqui: http://www.neocodex....uage-directory/

Para obter dicas e truques sobre como usar Abrosia, você pode olhar para este tópico para começar: http://www.neocodex....68-supersystem/

Divirta-se!

lol Nymh speaks Portuguese (probably very very funny I'm sure) :p

#5 Its

Its
  • 7 posts

Posted 20 October 2012 - 07:06 AM

I understand exactly what you said, it does not seem that used a translator! Seriously! hahahah

Thank you! I'll try .. I think with the search of the keys, give a good money and expensive items!

#6 kidbit

kidbit
  • 159 posts

Posted 20 October 2012 - 10:11 AM

oi! eu também sou brasileira. ia te explicar como funciona o abrosia mas vi que as meninas já te ajudaram.

de qualquer forma, se vc precisar de ajuda mais pra frente, pode me mandar uma PM! =)

#7 lexis

lexis
  • 88 posts

Posted 20 October 2012 - 10:31 AM

Oie! Também sou brasileira, se precisar de alguma coisa só mandar PM :)
Bem vindo a Codex :)

#8 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4319 posts


Users Awards

Posted 20 October 2012 - 10:43 AM

oi! eu também sou brasileira.


We could've guessed...

#9 kidbit

kidbit
  • 159 posts

Posted 20 October 2012 - 02:34 PM

why? :(

#10 Thii

Thii
  • 206 posts

Posted 20 October 2012 - 02:43 PM

LOL
tive que rir -q

enfim, se precisar de ajuda, pm ^^

#11 Its

Its
  • 7 posts

Posted 20 October 2012 - 02:48 PM

Cara, tô perdendo muito no KQ que merda uahauhah, o bom é que dá vários neggs.

#12 Thii

Thii
  • 206 posts

Posted 20 October 2012 - 02:51 PM

KQ, eca D:
KQ é chato e lento e horrível :/

Mas eu to meio sem modos de ganhar dinheiro ultimamente O_o

#13 shrouded

shrouded
  • lil'cluck

  • 1250 posts


Users Awards

Posted 20 October 2012 - 03:37 PM

why? :(


Because Brazilian women are attractive. :ninja:

#14 Elle

Elle
  • ShadowLink64's Rebel

  • 894 posts


Users Awards

Posted 20 October 2012 - 03:48 PM

Eu gosto de churros. Vamos ser bons amigos.

#15 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4319 posts


Users Awards

Posted 20 October 2012 - 03:51 PM

why? :(


Because you are overly pretty.

#16 kidbit

kidbit
  • 159 posts

Posted 20 October 2012 - 05:15 PM

Because you are overly pretty.


Because Brazilian women are attractive. :ninja:


LOL I thought it was because I was annoying or posted a lot, idk

aghfdajdgas now I'm embarrassed I asked

#17 Its

Its
  • 7 posts

Posted 20 October 2012 - 09:20 PM

Até agora o Abrosia comprou alguns itens, "vitória" - Mas não vendi nada ainda - bosta.

Eu pedi autorização da: @nymh para criar um tópico Brasileiro, O Brasil não tem nenhum conteúdo de qualidade sobre neopets e macetes, porém eu nem sei em que área criar, se alguém se habilitar! Podemos fazer render!

#18 Nymh

Nymh
  • Keeper of Secrets

  • 4626 posts


Users Awards

Posted 21 October 2012 - 05:47 AM

I thought you meant a separate website altogether! We haven't had many foreign-only threads on this site, only in chit-chat that I can remember and they didn't go over very well :/

#19 kidbit

kidbit
  • 159 posts

Posted 21 October 2012 - 07:07 AM

também acho que não seria uma boa idéia :/ não temos tantos brasileiros ativos aqui, e fora que assim todo mundo ia querer um tópico na sua língua natal, acho

(I also think it wouldn't be a good idea, we don't have that many brazilian active users and also everybody would want a thread on their own language I guess)

#20 Thii

Thii
  • 206 posts

Posted 21 October 2012 - 08:06 AM

também acho que não seria uma boa idéia :/ não temos tantos brasileiros ativos aqui, e fora que assim todo mundo ia querer um tópico na sua língua natal, acho

(I also think it wouldn't be a good idea, we don't have that many brazilian active users and also everybody would want a thread on their own language I guess)

Até agora o Abrosia comprou alguns itens, "vitória" - Mas não vendi nada ainda - bosta.

Eu pedi autorização da: @nymh para criar um tópico Brasileiro, O Brasil não tem nenhum conteúdo de qualidade sobre neopets e macetes, porém eu nem sei em que área criar, se alguém se habilitar! Podemos fazer render!


É que, como a Rachel falou daria problemas e além disso, a comunidade pt/br do Neo tá morta, e não tem público para uma área/site/fórum/whatever brasileiro.

#21 Its

Its
  • 7 posts

Posted 21 October 2012 - 08:07 AM

Ah, sem problemas! Vou usando perguntando quando precisar! Inglês é uma língua universal, bora praticar.


No problem! English is a universal language, let me practice. When in doubt I ask.

#22 onlyme

onlyme
  • I hate everyone.

  • 4319 posts


Users Awards

Posted 21 October 2012 - 12:43 PM

No problem! English is a universal language, let me practice. When in doubt I ask.


If you can manage to stick around long enough, you'll be fluent automatically (;

#23 Thii

Thii
  • 206 posts

Posted 21 October 2012 - 01:55 PM

If you can manage to stick around long enough, you'll be fluent automatically (;


Like me, lots of years of Neopets and games in general :p

#24 Gokudera

Gokudera
  • 24 posts

Posted 21 October 2012 - 04:01 PM

Que nub você...
Brincadeira... hehe
Qualquer coisa... PM ;)

#25 Its

Its
  • 7 posts

Posted 21 October 2012 - 05:51 PM

Auhauhauhaha, Bra"z"il em peso no fórum, e eu me fodendo (palavrão que os gringos não vão reconhecer, e pois isso não vão censurar) pra achar conteúdo de qualidade sobre hack. Vish



Also tagged with one or more of these keywords: brazil, brazilian, help, abrosia

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users